woensdag 25 november 2015

Tip: Kerstfilm

Samantha Barks on the set of The Christmas Candle with Dan huttlestone's signature double thumbs up.:

Cadeautje voor jezelf? Of leuk om op het lijstje te zetten voor Sint? 
Deze film had ik vorig jaar al op het oog. 
 
The Christmas candle

Maar toen was íe alleen nog in het Engels en vanuit Engeland/ de VS te verkrijgen.
Maar nu dus ook in Nederland én ook nog eens heel voordelig. 
Bij 'mijn' boekhandel in Gouda slechts €2,99! 
Ik heb er direct eentje gereserveerd en zo - heel schandalig- mijn eigen Sint cadeautje geregeld :-) 
Dus...nog niet gezien, dus nog geen recensie of iets in die geest, maar al wel vast een filmpje vooraf:



Bijvoorbeeld hier te verkrijgen (zonder dat ik hiervoor vergoed word, maar gewoon omdat het een fijne, betrouwbare winkel is): http://www.boekhandelsmit.nl/nl/product/9789492189219/the-christmas-candle.html

Hartelijke groeten,

Anne of G.
 

3 opmerkingen:

  1. Ik heb hem ook gelijk gekocht! Er was ook nog een leuke kids film voor maar 0,99. Je snapt dat die ook mee ging :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb de dvd vandaag binnen gekregen met de post :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe is de dvd? Ik had hem bijna gekocht want het is niet duur. Maar vorig jaar heb ik ook een kerstdvd gekocht en daarin stond kerst niet centraal. Zo benieuwd naar deze film!

    http://opmijnboekenplank.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen