maandag 23 november 2015

Inmaakpotten

Even een kleine blogpost tussendoor. Kijk eens wat dit weekend bij ons 'bezorgd' werd...


Originele glazen inmaakpotten


Een doos vol. 


Ik ga ze in eerste instantie gebruiken om koekjes en voorraad in te bewaren.


De twee 'vogeltjes-potten' hebben we ook gekregen, mooi met havermout en kokos.


Ik hoop dat ze allemaal in de lades passen. Ik vind ze heel erg mooi. Ben er blij mee :-)

Goede werkweek,

Groetjes,

Anne of G. 

PS. Hoewel... dit ziet er ook wel erg mooi uit...misschien ga ik het toch nog eens proberen, echt wecken. Voorlopig niet hoor, maar wie weet...

All sizes | Preserved Vegetables | Flickr - Photo Sharing!:

2 opmerkingen:

  1. Ik gebruik ze ook als voorraadpotten.
    Heb er genoeg in de kelder staan, mijn schoonmoeder weckte ook vroeger.
    Zelf ben ik daar ook nog niet aan toegekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, zulke glazen potten had mijn moeder vroeger ook.

    BeantwoordenVerwijderen