vrijdag 27 mei 2016

Anne of Green Gables boeken

Kijk wat er vandaag met de post mee kwam....


Is het niet geweldig? De hele serie van Anne of Green Gables.


Ik vond een super mooie deal bij bol.com en ik zal niet zo gemeen zijn om het voor mezelf te houden :-)
https://www.bol.com/nl/p/the-complete-anne-of-green-gables/1001004000833329/
Dat is de link. Voor nog geen 38 euro heb ik nu eindelijk de hele serie boeken van Anne of Green Gables in huis.



Weet je dat ik eigenlijk nog geen boek gelezen had? Alleen de films ken ik, maar de boeken gaan verder dan de film.


De boeken zijn in het Engels, maar het taalgebruik is niet moeilijk. Ze verschenen ooit als gewone boeken voor volwassenen maar later kregen ze het label 'meisjesboeken.' Dat schijnt wel vaker te gebeuren met klassiekers :-)


Eén minpuntje: het zijn kleine boekjes en het papier in combinatie met de paperback vorm zorgt dat de boeken niet van de hoogste kwaliteit materiaal zijn. De bladzijden zijn wat grijzig en klein. Er zijn mooiere versies verkrijgbaar uiteraard, maar alle waar naar zijn geld. Ga je voor de inhoud en je budget dan is dit een mooie tip. En de plaatjes op de omslagen mogen er ook zijn vind ik.



Je begrijpt dat ik niet te lang kan bloggen... dus tot later, nu duik ik mijn boek in!

Overigens op spotify kan je ook luisterboeken vinden in het Engels. Er is wel keuze uit een stuk of drie, vier. Gewoon Anne of Green Gables in typen...

Goed weekeinde,

Anne of G.

4 opmerkingen:

  1. O, wat een mooie aankoop!! Wat zul je genieten!! Ik heb vorig jaar de serie in het nederlands gekocht. Hier een deel, daar een deel.... Het kostte me uiteindelijk een klein kapitaaltje, maar ben er nog steeds heel blij mee... De Marie Kondo's onder ons begrijpen het vast niet... ��

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Ik zie nu oas dat jij degene van landelijk, eigenwiijs, geïnspireerd bloggen bent! Daar heb ik altijd zo van genoten! Ik ga je zeker volgen. Wat mooi dat jullie weer in een nieuwe adoptieprocedure zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super gaaf. Ik heb de hele serie gehad maar ben alles ergens tijdens een verhuizing kwijtgeraakt dit is misschien wel n goed idee om toch mijn verzameling weer te hebben! Geniet van je boek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waarschijnlijk vind je de boeken van Jan Karon (Mitford serie) ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen