vrijdag 19 augustus 2016

Adempauze

Het is bijna niet te geloven dat dit alweer de laatste vakantievrijdag is voor de scholen hier beginnen. Toch is het enigszins een troost dat de zomer nog niet voorbij is. En dat we de zomervakantie hebben afgesloten met een week vol schitterend zomerweer. De zomer blijft toch mijn favoriete seizoen.


Enkele foto's van onze vakantie. Een kasteel ergens in Gelderland.


Het campingleven uitproberen.


 Gewoon een mooi plaatje


De hei

Wat dat betreft was er ook voldoende aanleiding om eens lekker te bloggen...en toch...kwam het er maar niet van. Verschillende conceptberichten werden opgezet maar het dagelijks leven brak in en het concept bleef in de wachtrij staan. Op de een of andere manier lukt het in dit seizoen van mijn leven niet om echt actief te bloggen.


 Over deze speurtocht bijvoorbeeld...


Dus dan maar hier een paar fotootjes :-)



Dat is dan ook de reden dat ik een onverwachte adempauze heb genomen en zal blijven nemen. Het blog afsluiten is mij een  stap te ver, dus het blijft gewoon online. Tot het moment aanbreekt waarop ik weer wat vaker kan posten. Bedankt: alle lezers tot zo ver. Het is heel gaaf om te zien dat lezers van mijn oude blog 'meeverhuisden' naar het nieuwe blog, ook al veranderden inhoud en stijl soms wat en ook al verschenen er minder berichtjes. Ik heb al jullie reacties gelezen en waardeerde het altijd heel erg wanneer ik iets terughoorde.

Ik wens jullie allemaaal de zegen van God en hoop in de toekomst nog eens tot ziens hier op dit blog.



Lieve groeten,

Anne of G.

8 opmerkingen:

  1. Begrijpelijk dat je even pauze neemt. Maar ik mis je wel hoor! Gelukkig staat je oude blog ook nog online, daar lees ik regelmatig nog in. Vaak schreef je in je berichtjes net iets wat ik nodig had. Ik heb ze vaak als bemoedigend ervaren. Zo ook weer het bovenstaande gedicht. Het is erg mooi, bedankt voor het posten. Ik wens jou ook Gods zegen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Adelheid, jouw reacties zijn altijd weer zo warm!

      Verwijderen
  2. Jammer zeg! Ik heb altijd genoten van je schrijfstijl en de onderwerpen waarover je schrijft. Maar het lijkt me heerlijk voor je om een beetje meer ruimte te krijgen en niet meer de 'druk' van een blog moeten bijhouden voelt.
    Eigenlijk hoop ik dat je als jullie tweede kindje komt dat nog even hier komt vertellen! En mocht je in Pretoria komen en niet genoeg gezelschap hebben, wees welkom voor een bakje koffie bij ons. Enneh... ik heb nog steeds niet een DIY lotion gevonden die goed genoeg is voor de donkere huid. Ik gebruik op dit moment maar even pure kokosolie, zolang het winter is en het dus niet vloeibaar is.
    Zegen en vreugde gewenst voor jouw leven. Rinette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Rinette, wat leuk dat je ons uitnodigt. Heb je mijn mailadres al? Zodat we eventueel contact kunnen leggen? Ik weet van tevoren niet hoe het proces van wennen en hechten verloopt, dus ook niet of er ruimte is om ergens een bakje te komen doen, maar als het kan zou het erg leuk zijn! Een DIY heb ik zelf ook nog niet gevonden, niet een goede in ieder geval. Ik hoop dat we tegen de tijd van de tweede adoptie hier wel een berichtje kunnen zetten! Zullen we mailadressen uitwisselen?

      Verwijderen
    2. Ja prima om mailadressen uit te wisselen. Mijn mailadres is rinettewerkman@gmail.com. Mail mij de jouwe maar. En zou je dit berichtje weg willen halen als je m'n adres opgeslagen hebt? Dankje!

      Verwijderen
  3. Jammer dat je even/een tijd stopt! maar heel begrijpelijk dat het soms niet lukt, en dan kun je het maar beter even aangeven. Voor jullie is het ook een seizoen - werk, gezin, adoptiewachten.., het vraagt veel. Ik volg je via afrikaanselelie.nl, dus ik zie je wel weer verschijnen als je zover zou komen. En anders weet ik nog wel andere manieren om af en toe even contact te hebben! :-) Het ga je goed in deze adempauze!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lees je berichtje nu pas ivm onze vakantie... wat jammer... en tegelijk wat goed dat je even zo'n adempauze neemt... Ik lees graag bij je... Neem je tijd meid... Liefs Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. May we display your header here on our new site directory. As it is now, the site title (linked back to your home page) is listed, and we think displaying the header will attract more attention. In any event, we hope you will come by and see what is going on at SiteHoundSniffs.com.

    BeantwoordenVerwijderen